det går aldrig bra när man satsar allt man har, man går in för en sak och blir lämnad kvar.

nu var de verkligen ett tag sen ,så himlans mycket som händer och har verkligen inte tid med att blogga. just nu ligger jag i sängen och är typ helt död, kan ju säga att nu blir de inge mer drickande förens jag vet själv att jag klarar de :) statistiken börjar minska mer och mer ju mindre jag bloggar och de suger juuu , men jag LOVAR att jag ska bli bättre på de , kan ju säga att de suuuuuuger att man inte varit med bästa vännen på typ 4 dagar , allt suger negerkuk just nuu , fyfan ... ska väl gå och göra nå att äta och se om jag ens får i mig nåt , sen duscha fixa mig , fixa kontantkort till telefonjäveln! sen ska jag väl hem till min fostermamma och sova där nu i helgen, puss / m

emma lindström du är mitt liv, mitt allt ! utan dig hade jag inte klarat mig , är så sjukt glad att jag har dig !!! du gör mina dagar, ingen kan ha så kuuul som vi , vi kan dampa och va helt jävla störda vart vi än är, vi kan göra allt galet som ingen annan kan , vi har samma humor , vi kan skrika och vara griniga på varandra men jag älskar dig lika mycket för de ! bästa vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0