fråga mig aldrig , för ni fattar ändå inte ett skit . äckliga kompisar

vart inge skola idag eller igår , just nu är allt åt helvete! vet varken hur jag ska orka med mitt liv eller 
hur pappa ska orka med sitt liv!? vi ska inte bo ihop , vi klarar de inte vi är alldeles för olika , och 
bara bråkar och skriker hela tiden, mitt humör går upp och ner , så fort jag är med mina vänner 
så är de på topp men annars är de längst ner .. känns som att de aldrig kommer att bli bra igen , 
de kommer aldrig bli som förr fy vad jobbigt , den tanken kommer upp hela tiden .. 
och jag vill verkligen inte ha en pappa som aldrig säger eller visar att du älskar mig , och 
inte ens att du bryr dig om mig , du vet vad som hänt och vad jag gått igenom , du frågar inte ens 
hur jag mår efter de ? du visar inte att du finns där för mig nu när jag har de som värst ... 
nu ska jag iaf städa mitt äckliga rum , kommer verkligen inte bli klar idag men jag ska 
Göra en början , sen ut och träffa bästa vännen .. vill komma på bättre tankar och de 
gör jag verkligen med henne , tack för du alltid finns och förstår mig som inte dom flesta andra 
gör, emma lindstörm♥
HAHA en rolig sak som jag märkte i dag 

 

miiiiiin idoool eller? ♥
http://www.widerstedt.com/ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0