la di da

godmoooorgon !
vaknade för nästan en timme sen , tänkte göra ett snabbt litet inlägg nu och sen börja fixa mig och så , lät ju vettigt iaf :)
ska hoppa in i duschen , sminka mig platta håret äta och packa!?!?! shiiiit hurfan ska jag hinna allt , sen ska jag leta efter maddes och johannas shorts ojjdå , de kommer ta en evighet . jadu vi får väl se om jag hinner åka till rättvik ens ;) vi i klassen ska iaf till rättvik idag och göra massa olika aktiviteter typ kolla film och en hel del annat , sen sover vi över där och åker hem på onsdag igen , hhmmmm .. kan ju säga att de är mycket bättre än skoldagar iaf :) men nu har jag inte tid nå mera , jag bloggar senare när jag börjar bli klar :) puss / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0