ett tag sen ja

heeeeeej , nu va de längelängesen ..
men har vart i huddinge och ''jobbat''
gjorde typ ingenting , menmen :)
sitter iaf hemma hos mammsen nu i sthlm :p
och imorrn bär de av hem till mitt lilla älskade mora ! ♥
haha blir nästan jobbigt att säga att jag saknar mora, som
brukar va ett jävla helvete som man bara vill bort ifrån ...
men aa tråkigt att va här utan nån kompis från mora,
hade de iaf mysigt igår med min knasiga släkt , och sen
sov jag hos bästa natta ! men nu ska väl jag hoppa in duschen
och sen kolla film och feeeta med mamma , puss på alla underbara vänner
som jag saknar , snart ses vi !! pusspuss / m♥



han är finast på jorden , men bara att glömma och gå vidare ,
och börja inse att just han inte är nån att kämpa för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0