kreativa veckan

tjjaaa , sitter inne i datasalen och håller på med mitt och emmas arbete som känns som
vi aldrig kommer nån vart på .. hahah, nu är de bara torsdag fredag och måndag kvar av kreativa veckan
sen klassens dag på tisdag sen på onsdag är de skolavsluting!! fast jag ska ju va ledig på måndag och fredag så då blire ännu mindre dagar för mig ;) på fredag ska jag iaf titta på studenten som varje år, men i år
är de ännu viktigare eftersom bea och jennifer tar studenten , så jag lär väl kolla på dom! :)
sen blire sthlm på lördag och shoppa gääärnet med mammsen ! :)
haha , lovisa tog fyra hål i öronen på mig igår , haha trodde jag skulle dö när hon tog längst upp i
brosket (stavning) ;o ja nu känade man ju pengar också , ist för att betala typ 1000 spänn
för fyra jävla hål hos en riktig , sjuuuukt jävla dyrt -.-'
slänger upp en bild när jag kommit hem , fett nöjd ! nu äre bara tungan kvar och de
görs nångång i sommar ;) (y)
pusssss / m ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0