nu har vi de bra

sitter just nu i soffan och är hungrig som satan!
wikki ringer runt till alla och frågar hur vädret ska se ut idag här i sthlm ,
verkar som att der ska bli fint efter 4 .. blir de inte de ja då jävlar då ska jag
fan bygga min egna lilla sol så vi kan åka till grönan som vi bestämt !
vi har de då bättre här än i mora kan jag lova!
de enda som gör mig irriterad just nu är de äckliga vädret ...
och blir de inte bättre så drar vi oss in till stan och shoppar mer eftersom
vi inte hann så mycket igår , köpte några snygga piercingar igår också!
nu är jag nöjd för ett tag iaf ;)  slänger upp en bild på de jag köpt sen :) 
men nu ska jag och wikki äta frukost, sen ut på balkan och ta en lirr !!!
puss / m♥





Gammla goa fjortisbilder! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0