tack för kvällen tjejer och pojkar !

hade en sjukt bra kväll igår! va lite här och där , mycket skratt och inget gråt (y) 
jag och wikki sjöng typ hela vägen från falun till mora och de högsta vi kunde , shiiit 
vad ont o halsen vi fick :p men kvällen var underbar och värd ! ♥
nu håller jag på och fixar mig och ska väl snart ut och träffa jonna :) 
har inte mått vidare sen igår natt , känner mig väldigt sårad o.s.v 
behöver inte säga nå namn men tror dom flesta fattar .. 
allt om dig och dina sms bara snurar i mitt huvud blir helt galen .. 
usch ! om man ändå bara kunde glömma en person på en och samma dag . 




gammal bild på mig och jonna men vafan, så sjukt snygga ju 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0