grattis till världens bästa!

rubriken säger typ allt? 
wikki fyller 17 år idag :) så idag ska jag mallan lillemor och hon 
ut och ha riktigt kul , och göra de så bra som möjligt för wkki så hon blir glad 
och nööööjd ;) men de ska nog gå bra trorja , som de låter nu så 
verkar de som de blir falukalaset , kiiiing de isf. ojojoj vad vi ska 
yra runt och bara ha såå kul :) jaja de visar sig imorrn hur de blir ;) 
min dag har vart helt okej för att vara en rutten torsdag :p 
skolan va helt okej , och slutade mycket tidigare än vad jag skulle , eftersom 
engelskan va instäld och på bilden skulle vi bara få veta våra betyg sen fick vi gå :p 
sen drog jag och wikki upp till stormyren och städade rogers lägenhet , va ju inte så drygt 
direkt eftersom de bara var en 1:a och pengarna jag får är lungt värt de kan jag säga ! 
så imorrn blir jag nöjd och glad med nya kläder och lite annat grejjs som ska köpas ;p 
har fägat wikkis hår också , och hon har färgat mitt ... HAHAH, och hennes vart betydligt 
mycket bättre än mitt , hårfärgen räckte ju inte bra alls , nu är jag alldels vit där uppe , och 
lite gulare nertill , skitasnyggt kan jag lova er, men nu ska jag nörda lite mer data och sen sova 
i wikkis supersköna säng , puss och gondatt sötnoasar! / m♥


I wish and hope that I'll forget you someday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0